Μπράβο σας! Μας δίνεις ιδέες Πάνο γιατί εμείς καθυστερούμε πολύ στην ποίηση αλλα μετά το Πάσχα θα μπούμε στο θέατρο. Τα κείμενα , τα θεατρικά τούς τα έδωσες φωτοτυπίες;
Ευχαριστούμε.Στο θέατρο ακολουθήσαμε το δεύτερο σενάριο.Φωτοτυπίες τους έδωσα μόνο το τέλος των έργων,για να μειώσουμε όσο μπορούμε το μειονέκτημα της αποσπασματικότητας. Καλό Πάσχα!
Πολύ καλή η εργασία των μαθητών. Συγχαρητήρια. Έχω αγχωθεί λίγο γιατί εμείς είμαστε ακόμη στο δεύτερο θέμα(παράδοση και μοντερνισμός) ελπίζω μετά το Πάσχα να μπουμε στο θέατρο και να συμβουλευθούμε και αυτή την εργασία.
Ευχαριστούμε.Στο θέατρο πάντως μεγάλο πρόβλημα είναι η αποσπασματικότητα.ειδικά στο "Παραμύθι χωρίς όνομα" Τα παιδιά δυσκολεύτηκαν να κατανοήσουν την υπόθεση του έργου.
Μπράβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δίνεις ιδέες Πάνο γιατί εμείς καθυστερούμε πολύ στην ποίηση αλλα μετά το Πάσχα θα μπούμε στο θέατρο.
Τα κείμενα , τα θεατρικά τούς τα έδωσες φωτοτυπίες;
Ευχαριστούμε.Στο θέατρο ακολουθήσαμε το δεύτερο σενάριο.Φωτοτυπίες τους έδωσα μόνο το τέλος των έργων,για να μειώσουμε όσο μπορούμε το μειονέκτημα της αποσπασματικότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Πάσχα!
Πολύ καλή η εργασία των μαθητών. Συγχαρητήρια. Έχω αγχωθεί λίγο γιατί εμείς είμαστε ακόμη στο δεύτερο θέμα(παράδοση και μοντερνισμός) ελπίζω μετά το Πάσχα να μπουμε στο θέατρο και να συμβουλευθούμε και αυτή την εργασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε.Στο θέατρο πάντως μεγάλο πρόβλημα είναι η αποσπασματικότητα.ειδικά στο "Παραμύθι χωρίς όνομα" Τα παιδιά δυσκολεύτηκαν να κατανοήσουν την υπόθεση του έργου.
ΑπάντησηΔιαγραφή